KALENDARZ 2017



Czy lubisz mieć wszystko pod kontrolą? Lubisz usiąść wygodnie i spokojnie rozplanować cały miesiąc? Imieniny, urodziny, wizyty, spotkania, ważne uroczystości dzieci, wyjazdy, urlopy..... Dobra organizacja pomaga nam zachować spokój i milej celebrować każdy dzień, miesiąc, rok i życie całe ;)

Już w starożytności, ludzie chcieli uchwycić czas, aby móc żyć w bardziej rozplanowany i zorganizowany sposób - dzięki ich spostrzegawczości, wytrwałości i obserwacji nieba, możemy dziś stosować kalendarze w przeróżnych wersjach - zechciejmy z tego korzystać.

Mogą być kolorowe, ze zdjęciami, z cytatami, z imionami, z godzinami. Książkowe, ścienne, kieszonkowe...co kto lubi i potrzebuje. U mnie, na tą chwilę, najbardziej sprawdza się planer ścienny - trójka małych dzieci, dużo spraw na głowie, a przy tym chcę pamiętać o wszystkich urodzinach, imieninach, ważnych dniach. Lubię "widzieć" pewien etap - cały miesiąc. Lubię poprzestawiać, poukładać, powpisywać, poobliczać i skreślać każdy drogi dzień. Kalendarz na takie potrzeby przygotowałam sama, wydrukowałam na grubym, dobrej jakości papierze - czeka na styczeń.

Starałam się, aby kalendarz był przejrzysty, z miejscem na dodatkowe notatki, z miejscem na krótkie i ważne informacje każdego dnia. Wpisałam w kalendarzu najważniejsze święta, pory roku, zmiany czasu. Każdy miesiąc zdobi polskie przysłowie - bardzo je lubię, ciekawe, czy sprawdzą się w tym roku ;)

Jeśli masz chęć na taki kalendarz, w formacie A4, serdecznie zapraszam do pobrania.




Kategoria:

Udostępnij:

0 komentarze